Valsts SIA “Latvijas Nacionālā opera un balets”
interneta veikala lietošanas noteikumi
1.
Vispārīga informācija
1.1. Šie
noteikumi ir saistoši valsts sabiedrībai ar ierobežotu atbildību “Latvijas
Nacionālā opera un balets”, reģistrācijas numurs 40103208907, adrese Rīgā,
Aspazijas bulvārī 3, e-pasta adrese: opera@opera.lv (LNOB) un personām, kuras lieto
LNOB interneta veikalu tīmekļa vietnē https://biletes.opera.lv(Interneta veikals), kuru
administrē LNOB.
1.2. Persona,
kura lieto Interneta veikalu, lai iegūtu informāciju vai iegādātos biļeti uz
pasākumu vai LNOB Dāvanu karti, var būt fiziska vai juridiska persona
(Pircējs).
1.3. Lietojot
Interneta veikalu un iegādājoties biļetes vai dāvanu karti (Biļetes), Pircējs
piekrīt šiem Interneta veikala lietošanas noteikumiem, biļešu tirdzniecības
privātuma politikai, kas publicēti zemāk, sīkdatņu politikai, kas publicēta
šeit: https://www.opera.lv/lv/par-mums/datu-aizsardziba/sikdatnu-politika/
un pasākumu apmeklēšanas noteikumiem, kas publicēti šeit: https://www.opera.lv/lv/par-mums/noteikumi-opera/.
2.
Biļešu iegāde un saņemšana
2.1. Biļešu
pirkšanu Pircējs var veikt pēc prasītās kontaktinformācijas ievadīšanas vai arī
reģistrēšanās vai autorizēšanās Interneta veikalā.
2.2. Interneta
veikala Pircēja iepirkuma grozā ievietoto Biļešu apmaksai tiek dotas 15
(piecpadsmit) minūtes no brīža, kad iepirkumu grozam pievienota pirmā Biļete.
Pirkuma apmaksu var veikt, izmantojot norēķinu karti (VISA vai MasterCard) un
ar Interneta veikalā norādīto internetbanku starpniecību vai LNOB Dāvanu karti.
2.3. Veicot
samaksu Interneta veikalā, Pircējs apstiprina pirkuma atbilstību savai izvēlei.
2.4. Interneta
veikalā iegādātas Biļetes tiek nosūtītas uz Pircēja norādītu e-pasta adresi ne
vēlāk kā vienas stundas laikā pēc pirkuma apstiprinājuma Interneta veikalā.
2.5. Ar
atlaidi iegādātās biļetes ir derīgas tikai kopā ar dokumentu, kas apliecina
apmeklētāja konkrēto statusu. Apmeklētājam, kurš kopā ar biļeti, kas iegādāta
ar atlaidi, nevar uzrādīt derīgu, statusu apliecinošu dokumentu (apliecību),
ieeja pasākumā tiek liegta. Šādā gadījumā apmeklētājs ir tiesīgs LNOB kasē
piemaksāt starpību starp biļetes pilno cenu un cenu, par kādu iegādāta biļete
ar atlaidi, lai varētu apmeklēt izvēlēto pasākumu.
2.6. LNOB
patur tiesības anulēt jebkuru pirkumu, ja pastāv pamatotas aizdomas par
darījuma iespējamu krāpniecisku raksturu.
3.
Biļešu atgriešana
3.1. Nopirktas
biļetes atpakaļ tiek pieņemtas tikai pasākuma atcelšanas, pārcelšanas vai
norises vietas maiņas gadījumā.
3.2. Par
pasākuma atcelšanu, pārcelšanu vai norises vietas maiņu LNOB publiski paziņo
nekavējoties pēc šāda lēmuma pieņemšanas LNOB tīmekļa vietnē www.opera.lv.
Interneta veikalā iegādātu biļešu pirkuma summu Pārdevējs atmaksā Pircējam divu
nedēļu laikā pēc pasākuma atcelšanas, pārcelšanas vai norises vietas maiņas
lēmuma publiskā paziņojuma uz kontu, no kura veikts norēķins par biļetes
iegādi.
4.
Pircēja sniegto datu izmantošana
4.1. Pircējs
Interneta veikalā informāciju par sevi, kas nepieciešama Biļešu iegādei un to
piegādei, sniedz pēc savas brīvas gribas. Pircējs ir atbildīgs par sniegtās informācijas
patiesumu.
4.2. Pircēja
iesniegtos datus LNOB izmanto vienīgi Pircēja interesēs saskaņā ar Privātuma
politiku un datu apstrādes noteikumiem.
4.3. Pircējs
iesniegtos datus var rediģēt un dzēst.
4.4. Pircējs
ir atbildīgs par Pircēja Interneta veikala lietotāja vārda un paroles drošu
izmantošanu un glabāšanu.
5.
Citi noteikumi
5.1. Interneta
veikala nesankcionētas izmantošanas gadījumā, pieeja tam var tikt slēgta.
5.2. Domstarpības
tiek risinātas pārrunu ceļā. Ja tas neizdodas, tad strīds tiek risināts tiesā
Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
Biļešu
tirdzniecības PRIVĀTUMA POLITIKA
1. Ievads
Šīs Privātuma
politikas mērķis ir sniegt informāciju par VSIA “Latvijas Nacionālā opera un
balets” (LNOB) veikto fizisko personu datu apstrādi. Šī Privātuma politika
attiecas uz to fizisko personu datiem, kas iegūti no datu subjekta - LNOB
klienta (Lietotājs) biļešu tirdzniecības ietvaros, neatkarīgi no tā, kādā
formā vai vidē personas dati sniegti (elektroniski, papīra formātā vai
mutiski).
Pārzinis
rūpējas par Lietotāju privātumu un personas datu aizsardzību, ievēro Lietotāju
tiesības uz personas datu apstrādes likumību saskaņā ar piemērojamajiem tiesību
aktiem: Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27. aprīļa Regulu nr.2016/679
par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu
datu brīvu apriti (Regula) un citiem piemērojamajiem tiesību aktiem privātuma
un personas datu apstrādes jomā.
2. Pārzinis un
tā kontaktinformācija
Pārzinis ir
VSIA “Latvijas Nacionālā opera un balets”, reģ.nr.40103208907, adrese:
Aspazijas bulv.3, Rīga, LV-1050 (Pārzinis). Tīmekļa vietne: www.opera.lv,
e-pasts: opera@opera.lv, tālrunis: +371 67073715.
3. Datu
aizsardzības speciālista kontaktinformācija
Pārziņa datu
aizsardzības speciālista kontaktinformācija: datuaizsardziba@opera.lv,
tālrunis: +371 67073795.
4. Apstrādes
nolūki, apstrādes juridiskais pamats
Pārzinis
apstrādā Lietotāja personas datus, lai noslēgtu ar Lietotāju biļešu vai dāvanu
kartes pirkuma līgumu un nodrošinātu tā izpildi.
Apstrāde
notiek, balstoties uz šādiem tiesiskajiem pamatiem:
5. Personas
datu kategorijas
Pārzinis
apstrādā šādas personas datu kategorijas – vārds, uzvārds, e-pasta vai pasta
adrese, IP adrese, tālruņa numurs, ziņojuma vai vēstules saturs, u.c. dati.
6. Personas
datu saņēmēju kategorijas
Dati tiek izpausti
tiem Pārziņa darbiniekiem, kam tie ir nepieciešami tiešo darba pienākumu
veikšanai.
7. Datu
subjektu kategorijas
Datu subjektu
kategorijas – LNOB esošie, bijušie un potenciālie klienti.
8. Datu
nodošana ārpus Latvijas
Saņemtie dati
netiek un netiks nodoti ārpus Eiropas Savienības vai Eiropas ekonomiskās zonas,
kā arī netiks nodoti nevienai starptautiskai organizācijai.
9. Datu
glabāšanas ilgums
Ja norādījumos
par datu aizsardzību nav minēts citādi, Pārzinis Lietotāja personas datus
izdzēš trīs mēnešu laikā no brīža, kad vairs nav spēkā datu apstrādes iemesls,
izņemot gadījumus, ja Pārziņa tiesiskais pienākums ir arī turpmāk saglabāt šos
datus (piemēram, bet ne tikai, grāmatvedības uzskaites vai tiesvedības
vajadzībām).
10. Datu
subjekta piekļuve personas datiem
LNOB nodrošina
Lietotājam normatīvajos aktos noteikto datu subjekta tiesību īstenošanu, tai
skaitā informāciju attiecībā uz Lietotāja datu apstrādi, tiesības pieprasīt
piekļuvi saviem personas datiem, kā arī pieprasīt Pārzinim veikt to
papildināšanu, labošanu vai dzēšanu, apstrādes ierobežošanu vai tiesības
iebilst pret apstrādi, ciktāl šīs tiesības nav pretrunā ar datu apstrādes mērķi
(līguma noslēgšana vai izpilde).
Lietotājs var
iesniegt pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu rakstveida formā klātienē,
Pārziņa juridiskajā adresē (uzrādot personu apliecinošu dokumentu) vai e-pasta
veidā, parakstot iesniegumu ar drošu elektronisko parakstu.
Saņemot
Lietotāja pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu, Pārzinis pārliecinās par
Lietotāja identitāti, izvērtē pieprasījumu un izpilda to saskaņā ar
normatīvajiem aktiem.
Lietotājam nav
tiesību saņemt informāciju, ja šo informāciju aizliegts izpaust saskaņā ar
likumu nacionālās drošības, valsts aizsardzības, sabiedrības drošības,
krimināltiesību jomā, kā arī nolūkā nodrošināt valsts finanšu intereses nodokļu
lietās vai finanšu tirgus dalībnieku uzraudzību un makroekonomisko analīzi.
11. Tiesības
iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei
Lietotājam ir
tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei (Datu valsts inspekcijai)
Blaumaņa ielā 11/13, Rīgā vai uz e-pasta adresi: info@dvi.gov.lv.
1. Interneta veikalā iegādātas Biļetes tiek nosūtītas uz Pircēja norādītu e-pasta adresi ne vēlāk kā vienas stundas laikā pēc pirkuma apstiprinājuma Interneta veikalā.
2. Interneta veikalā iegādātas Biļetes reģistrētiem interneta veikala lietotājiem ir pieejamas sadaļā Mani pirkumi pēc autentificēšanās interneta veikalā.